Arama Motoru

rtyucel.wordpress.com: Mesleki Eğitim BT blogu

Pazar, Mart 30, 2008

Kovanpınar İlköğretim Okulu Aramıza Hoşgeldiniz

Bu blogu ilk açtığımda hedef kitlem sadece okulumda ki öğrencilerime internet üzerinden bilgiye erişimi sağlamaktı.

Geçen zamanla bloğumuz, bilgisayarla ilgilenenler, diğer okullarda okuyan öğrenciler ve hatta öğretmenler tarafından da ilgiyle takip edilir hale geldi.

Bugün aldığım bir mesaj karşısında da gerçekten mutlu oldum. Giresun ili Tirebolu ilçesi Kovanpınar Köyü İlköğretim Okulu'nda görev yapan değerli meslektaşım Ahmet TAŞDÖĞEN hocam, blogumuzu artık öğrencileriyle birlikte ilgiyle takip ettiğini yazmış.


Bundan böyle elimden geldiğince ilköğretimde okuyan öğrencilerimize yönelik de bilgiler burda yer alacaktır.

Aramıza hoş geldiniz Sevgili Kovanpınarlılar



Kovanpınar İlköğretim Okulu Web Sitesi İçin http://www.kovanpinarioo.com

2 yorum:

Ahmed TAŞDÖĞEN dedi ki...

Bilgi bulananın kolaylaştığı fakat her bilginin değerli olmadığı günümzde boyle bir sayfanın olması çok güzel . Tebrikler ve teşekkürler bizde burdayız artık...

rtyucel dedi ki...

Aramıza hoş geldiniz

website counter

Add to Google Reader or Homepage