Arama Motoru

rtyucel.wordpress.com: Mesleki Eğitim BT blogu

Perşembe, Mayıs 29, 2008

Transparan iframe yapmak

Kişisel siteme internet explorer ile girince farkettim ki iframe kullandığım yerlerin arkaları bembeyaz çıkmış. oysa firefox ta böyle bir sıkıntım olmamıştı .

bu da güzel bir vesileymiş ki bu işin internet explorer'da nasıl yapıldığını da öğrenmiş oldum. sizlerle de paylaşayım istedim.


öncelikle

Kod:
<iframe src="deneme.asp" scrolling="no" allowTransparency="true"></iframe>

şeklinde iframe'imizin allowTransparency özelliğini True yapıyoruz.

daha sonra iframe içerisine çekeceğimiz sayfamıza geçiyoruz. (ben burda deneme.asp yazdım işte o sayfaya geçiyoruz.)

bu sayfamızda da

Kod:
<body style="background-color:transparent">
kodda da görüldüğü gibi <body> tagımızın stilinden background-color ile rengimizi transparent yapıyoruz ve problemlemimiz IE içinde çözülmüş oluyor.

0 yorum:

website counter

Add to Google Reader or Homepage