Arama Motoru

rtyucel.wordpress.com: Mesleki Eğitim BT blogu

Cuma, Haziran 06, 2008

Avrupa'ya Açılan Yol = Yerköy Endüstri Meslek Lisesi

Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Merkezi Başkanlığı´nın (Ulusal Ajans) 2008 teklif çağrısı döneminde Leonardo Da Vinci AB Mesleki Eğitim Programı Hareketlilik Projeleri çerçevesinde okulumuzun sunduğu ÜRETİMDE BEDEN GÜCÜNDEN OTOMASYON SİSTEMLERİNE adlı proje uygulanmaya değer görülmüştür.

Proje kapsamında Elektrik-Elektronik ve Bilişim Teknolojileri Alanlarından toplam 10 öğrenci ve 1 öğretmen 4 hafta boyunca Avrupa´da otomasyon sistemleri üzerine eğitim alacak ve çalışmalar yapacaktır.Projemizin toplam bütçesi 23.200 €'dur.

Ayrıca yine okulumuzun sunduğu MAKİNA ÜRETİMİNDE BİLGİSAYAR VE YAZILIM UYGULAMALARI isimli proje yedek listeye alınmıştır. Bu projede asil listeye alındığı takdirde 5 öğretmenimiz yine Avrupa'da 2 hafta boyunca eğitim ve inceleme çalışmalarında bulunacaktır. Projenin toplam bütçesi 7.250 €'dur.

2008 yılı teklif çağrısı kapsamında Yozgat ilimiz 11 adet kabul edilen proje sayısıyla Ankara'nın ardından TÜRKİYE 2.'si olmuştur.
11 projenin 8 tanesi Merkez, 2 tanesi Yerköy ve 1 tanesi de Sarıkaya ilçesinin hazırlamış olduğu projelerdir.

0 yorum:

website counter

Add to Google Reader or Homepage