Arama Motoru

rtyucel.wordpress.com: Mesleki Eğitim BT blogu

Pazar, Eylül 14, 2008

Bilgisayar Teknik Servis Dalı Tüm Modülleri

Meslek Liseleri Bilişim Teknolojileri Alanı Bilgisayar Teknik Servis Dalı'na ait tüm derslerin modüllerini indirmek için:

AĞ TEMELLERİ
- Ağ Temelleri
- Bakır Kablolar
- LAN Kablolama
- TCP/IP ve IP Adresleme
- Sistem Güvenliği

AÇIK KAYNAK İŞLETİM SİSTEMİ
- Açık Kaynak İşletim Sistemi-1
- Açık Kaynak İşletim Sistemi-2
- Açık Kaynak İşletim Sistemi-3

BİLGİSAYARLI DEVRE TASARIMI
- Devre Çizimi ve Simülasyonu
- Baskı Devre Çizimi

ELEKTRONİK UYGULAMALARI
- Lehimleme ve Baskı Devre
- SMD Elemanlar ve Çipsetler
- Güç Kaynağı
- SMPS Güç Kaynağı
- Tümleşik Devreler
- Aritmetik Devreler
- Flip-Flop
- Sayıcılar
- Kaydediciler
- Transistörler ve FET
- İşlemsel Yükselteç
- Osilatör
- Haberleşme Teknikleri

ENDÜSTRİYEL KONTROL
- Röle
- Yarı İletken Elemanlar
- Sensör ve Transduser
- DA-AD Dönüştürücüler
- Motorlar

MİKRODENETLEYİCİLER
- Mikrodenetleyici-1
- Mikrodenetleyici-2
- Mikrodenetleyici-3

SİSTEM BAKIM VE ONARIM
- Bakım Onarım-1
- Bakım Onarım-2
- Arıza Giderme-1
- Arıza Giderme-2
- Arıza Giderme-3
- Arıza Giderme-4
- Arıza Giderme-5

Kaynak : www.megepbilisim.com

0 yorum:

website counter

Add to Google Reader or Homepage