Arama Motoru

rtyucel.wordpress.com: Mesleki Eğitim BT blogu

Pazar, Eylül 14, 2008

Web Programcılığı Dalı Tüm Ders Modülleri

Meslek Liseleri Bilişim Teknolojileri Alanı Web Programcılığı Dalı'na ait tüm derslerin modüllerini indirmek için:

AĞ TEMELLERİ
- Ağ Temelleri
- Bakır Kablolar
- LAN Kablolama
- TCP/IP ve IP Adresleme
- Sistem Güvenliği

AÇIK KAYNAK İŞLETİM SİSTEMİ
- Açık Kaynak İşletim Sistemi-1
- Açık Kaynak İşletim Sistemi-2
- Açık Kaynak İşletim Sistemi-3

GRAFİK VE ANİMASYON
- Görüntü İşleme-1
- Görüntü işleme-2
- Animasyon Düzenleme-1
- Animasyon Düzenleme-2

INTERNET PROGRAMCILIĞI
- Internet Programcılığı-1
- Internet Programcılığı-2
- Internet Programcılığı-3
- Internet Programcılığı-4
- Internet Programcılığı-5

WEB TASARIMI VE PROGRAMLAMA
- HTML-1
- HTML-2
- Web Tasarım Editörü-1
- Web Tasarım Editörü-2
- Web Tasarım Editörü-3
- Web Tasarım Editörü-4
- Etkileşimli Web Uygulamaları-1
- Etkileşimli Web Uygulamaları-2
- Etkileşimli Web Uygulamaları-3
- Etkileşimli Web Uygulamaları-4

Kaynak : www.megepbilisim.com

1 yorum:

Adsız dedi ki...

GÜZELMİŞ OKULDA BUNLARI KULLANIYORDUK İŞİME YARADI TEŞEKKÜRLER

website counter

Add to Google Reader or Homepage